неделя, 23 април 2017 г.

Home sweet home

За дома...🏠ᐩ❣ᐩ👪
Домът за едни е място, за други -хора... Въпрос на усещане. Моят дом е съчетание от място и от хора. Наскоро пътувах и макар и да бях на хубаво място, с моите хора, все пак не се чувствах напълно уютно... Нещо ми липсваше... 
Вкъщи си е вкъщи и няма друго такова място. Сега разбирам и какво е носталгията...Без да ми се е налагало да бъда дълго време далеч от дома, в друга Родина. Обожавам да пътувам, да посещавам нови дестинации, различни хотели, къщурки, но задължително след това да се връщам към корените, към моята Родина, при моите хора, в моя дом. Да, чувството за притежание е опасно нещо... :)  
Така де, връшайки се у дома, всичко си беше на мястото. Беше светло,чисто, подредено, топло и уютно... Бях си ВКЪЩИ. И отново нямах търпение да изпия едно капучино, с книга в ръка. Да ми мирише на ДОМ.  
"There's no place like home."


Няма коментари:

Публикуване на коментар